Alle hoofdkantoor functies slim onder 1 dak

FULL SERVICE CONCEPT PHONE HOUSE
Het ontstaan van een onderscheidend Business Model
URS is een volledig onafhankelijke Full Service Retail organisatie welke aanvankelijk is opgericht om in 2017 voor alle franchisers de hoofdkantoorfuncties over te nemen van het destijds in faillissement geraakte Phone House Nederland BV.  Inmiddels is URS uitgegroeid tot een Full Service Retail organisatie, welke niet alleen voor alle Phone House winkels het hoofdkantoor vormt, maar daarnaast ook de Telecom partner is voor tal van onafhankelijke Telecom Retailers
TOTALE HOOFDKANTOOR FUNCTIES
Transparant, lean-and-mean en toekomstgericht als kernwaarden!
Direct na het faillissement van Phone House Nederland BV is URS van start gegaan met de ontwikkeling van een volledig nieuw lean-and-mean gestructureerd hoofdkantoor, waardoor de ex-franchisers van Phone House Nederland BV hun retailactiviteiten zonder onderbreking konden continueren.  De (ex)Franchisers zijn allemaal lid geworden van het samenwerkingsverband cv Dutch Connectivity Partners UA (DCP) en acteren nu als ondernemers binnen de Cooperatie. DCP is geheel onafhankelijk en beschikt over een bestuur welke bestaat uit ondernemers. DCP kent als enige telecomorganisatie een volledig transparant businessmodel, waarbij niet alleen alles inzichtelijk is, maar waarbij ook alle inkomsten ten goede komen aan de ondernemers en er geen gelden worden 'afgeroomd'. 
Vanzelfsprekend moesten eerst alle contracten met de netwerken opnieuw worden opgemaakt en is er in razend tempo een geheel nieuw technologisch toekomstgericht platform ontwikkelt, bestaande uit een platform (WRQR) met een CMS inrichting, kassa aansturing, website aansturing, Digipos scherm aansturing in de winkels, volledig geautomatiseerd aansluitsysteem, Business Intelligence, Finance e.d.  Klant- en Technologisch gedreven vormen hierbij de kernwaarden van URS. In de tussentijd zijn alle services en diensten (door)ontwikkeld en gestructureerd in een lean-and-mean organisatiemodel voor URS. 
Service & Diensten overzicht URS 
Service & Dienstenoverzicht URS voor Phone House
Algemeen
  • Strategie Development
  • Formule Management
  • GDPR & AVG
  • Juridische zaken
  • Contracten
  • Partner Helpdesk
  • E-learning systemen
Buying & Merchandising 
  • Netwerkbeheer & Propositie Management
  • Netwerksturing winkels
  • Category Management 
  • Leveranciers Management
  • Actie Management
Finance Services
  • Administratie DCP
  • Controle aansluitingen netwerken
  • Financiële afwikkeling vergoedingen en bonussen
  • Dagelijkse Rapportages winkels & ondernemers
Meer weten? 
Neem contact op met:
Ralph Rouwen
Partnermanager
r.rouwen@ursua.nl
Mobiel: +31.(0) 6 28 95 64 97
Of vul het aanvraagformulier in
Marketing & Communicatie
  • Instore Marketing
  • Online Marketing & Content
  • DTP en Vormgeving
  • Video Content & Social Media
  • Business Intelligence (krantensturing & traffic)
Business Intelligence & CMS
  • Netwerksturing & Analyse
  • Sales & performance analyses
  • Klantprofielen
  • Ondernemers Dashboards
Informatie & Technologie
  • WRQR Platform
  • Aansluitsysteem AA
  • CMS Systemen
  • Kassa
  • Websites
  • KLantentellers
  • DigiPos Schermen
Meer informatie Phone House
www.phonehouse.nl
ADRESGEGEVENS
Unified Retail Services UA
Emma Goldmanweg 8G
5032 MN Tilburg
The Netherlands
BEDRIJFSINFO
KVK nummer : 68 36 72 95
BTW nummer : NL 8574.13.843.B01
CONTACT

Tel.  +31 (0)85  066 49 00
E-Mail:  info@ursua.nl
OPENINGSTIJDEN

Ma t/m vr 08:30-17:30