Eerste Phone House Service Point verbouwd


Phone House heeft in 2021 een aantal nieuwe formule componenten toegevoegd in de vorm van een Phone House Service Point en Phone House Business Point, waarvan de eerste nu verbouwd is.


Phone House Service (Business) Point


Het Phone House Service Point (B2C + Kleinzakelijk) en Phone House Business Point (B2B klein- en grootzakelijk) is ontwikkelt voor onafhankelijke telecom retailers welke onder eigen naam hun winkel(s) willen blijven exploiteren, doch enerzijds gebruik willen maken van de unieke naamsbekendheid van Phone House, maar vooral ook gebruik willen maken van het volledige transparante Phone House full service concept. Hierbij is men in staat om niet alleen gebruik te maken van de volledige complete en efficiënte automatisering, producten- en dienstenportfolio, opleiding- en trainingsmogelijkheden maar juist ook van het gehele Marketing Automation Model, waarbij voor elke winkel een eigen Marketingprogramma wordt ontwikkelt en uitgevoerd. Daarnaast zijn alle vergoedingen zoals standaard commissies, EHS vergoedingen en bonussen voor 100% voor de ondernemer en ontvangt men tevens alle marge over de online verkopen in zijn/haar gebied, en behoeft men geen entreefee te betalen.

Qua inrichting sluit men aan op de nieuwe strategie en uitvoering van Phone House, waarbij de nieuwe inventaris voor 95% in bruikleen zal worden gegeven door Phone House (dus geen lening, geen kleine lettertjes in het contract).


Van Hemert In-car, Telecom en ICT te Zaltbommel.


Van Hemert in Zaltbommel maakte in 2019 de overstap van de Welcom bij & Circuit Formule naar het White Label concept van URS, met uiteindelijk grote tevredenheid, waardoor Van Hemert heeft besloten om de White Label formule te verruilen voor een volwaardig Phone House Service Point. Juist de volledige transparantie, hogere vergoedingen en bonussen en het Full Service Telecom concept met een volledig geautomatiseerde Marketing gaven hierbij de doorslag.


Omdat Phone House nu haar 80 winkels aan het verbouwen is (reeds 71 verbouwd) was aanvang Maart 2021 Van Hemert aan de beurt. Omdat Van Hemert erg enthousiast was over het nieuwe Phone House concept heeft hij zijn eigen productgroepen eveneens in de nieuwe inventaris laten uitvoeren. Als Phone House zijn we bijzonder trots op dit eerste verbouwde Phone House Service Point en wensen Van Hemert natuurlijk alle succes en goede zaken.


VAN HEMERT IN-CAR | TELECOM | ICT van Voordenpark 7 5301KP ZALTBOMMEL TEL: 0418 - 680 681 E-MAIL: verkoop@vanhemert-zb.nl

In de komende maanden gaan we nog enkele retailers omzetten naar een volwaardige Phone House winkel welke momenteel nog verbonden zijn aan een andere formule en gaan we de komende weken de verbouwing uitvoeren van 6 Phone House Business Points en 3 nieuwe Phone House Service Points, waardoor de verwachting is dat we in 2021 over de 100 Phone House locaties zullen gaan.

Heeft u ook interesse een van de Phone House formule componenten? Neem dan contact op met Unified Retail Services UA op telefoon nummer + 31(0) 85 0664900 of mail naar jp.verhaaren@ursua.nl en wij zullen dan samen met u kijken naar vooral Uw wensen en mogelijkheden.



39 keer bekeken0 reacties

Recente blogposts

Alles weergeven