Phone House Service Point

Introductie
Phone House heeft ruim 80 originele Phone House Flagship Stores. Het betreft hier winkels welke grotendeels gesitueerd De Phone House Service Points (B2C) en de Business Points (B2B) vormen een nieuw formule onderdeel van Phone House. Het betreft in de beide vormen een uniek shop-in-shop concept waarbij men volledig gebruik kan maken van het full service support model en daarnaast gebruik kan maken van de hoge naamsbekendheid van Phone House.
Voor wie geschikt!
Service Points zijn eveneens lid van de coöperatie in de vorm van bijzonder lidmaatschap Service points
Beide formules zijn uitermate geschikt voor onafhankelijke Telecom Retailers welke graag onder eigen naam in de markt actief blijven, maar daarnaast graag volledig gebruik willen maken van het full service concept. Daarnaast is het Service point prima geschikt voor online/offline retailers waar Telecom Producten een logische aanvulling is.
Lidmaatschap


Voordelen van een Phone House Service Point
-
U blijft volledig gebruik maken van uw eigen naam en bekendheid in de markt;
-
U maakt gebruik van een krachtig label Phone House
-
Modernste snelste en efficiëntste aansluitsysteem en platform;
-
Geen entree fee en/of langdurige complexe contracten.
-
Wij bieden een volledig transparant samenwerkingsmodel;
-
Geniet van de hoogste vergoedingen met daarbij de snelste betalingen binnen Full Service Telecom Concept;
-
Volledige vrijheid in keuze leveranciers waarbij u zelf uw afspraken maakt;
-
Direct voordeel uit de collectieve aanpak van DCP/URS