Jonge vrouwen brainstormen
URS ACADEMY

Wij zorgen voor de juiste kennis en commerciële trainingen | Support

URS heeft alle aandacht voor de belangrijkste asset van de retailers!

Onmiskenbaar kunnen we stellen dat het personeel in de winkel de belangrijkste asset is waarover retailers de beschikking hebben. Niet zozeer een prachtige en uitgekiende formule evenals een breed assortiment producten en diensten bepalen het succes, maar juist hier moet de essentie en meerwaarde gezocht worden bij het personeel. Het personeel is een van de belangrijkste onderdelen welke in staat zijn de added-value te verzorgen van uw winkel, in de vorm van up-sell en cross-sell resultaten, maar ook het verhogen van de klantloyaliteit door het bieden en verlenen van optimaal advies en service. 

E-Learning en Persoonlijke trainingen

 

In 2017 is de URS Academy opgericht, waarbij we in eerste instantie een eigen E-learning programma hebben gebouwd, waarbij winkelmedewerkers de beschikking hebben over een 'eigen persoonlijke kennis portal', alwaar men informatie kan verkrijgen over Diensten (netwerken) en hardware evenals over overige product- en dienstgroepen, nieuwsinformatie Service & Repair en commerciële trainingen. Vanzelfsprekend zal de content wekelijks worden aangevuld.

 

In het URS Academy E-Learningmodel is tevens een Gamificationmodel opgenomen, waarbij de winkelmedewerkers na het bestuderen van de informatie een test maken, waardoor ze punten kunnen vergaren en een nieuw level (status) kunnen verkrijgen. In het najaar van 2021 zal een compleet nieuw model worden geïntroduceerd, waarbij naast alle training- en informatie varianten tevens een volledig en persoonlijk financieel en commercieel dashboard zichtbaar zal zijn, welke op basis van persoonlijke resultaten lesmateriaal zal adviseren.

Desktop -  Trainingen video.png

Dagelijks URS Dashboard brengt trainingsbehoefte in beeld! 

Specifiek voor de medewerkers van Phone House heeft URS een persoonlijk Dashboard ontwikkelt, waarin RealTime de commerciële resultaten van de medewerker continue in beeld worden. In dit Dashboard worden de verkopen van alle producten & diensten in beeld gebracht, waarbij vanzelfsprekend de up-sell en cross- sell van groot belang zijn. Binnen Phone House hebben we een denkbeeldige gewenste kassabon met 6 regels opgebouwd. Te beginnen bij Hardware, Abonnement, AFTV, Verzekeringen, Protectie en 1 of meerdere accessoires. Indien het gemiddelde van de sales-resultaten afwijkt van het gemiddelde van het filiaal of de gehele groep, zal de medewerker in Tilburg worden uitgenodigd om een commerciële training te volgen.

 

Bekijk het aanbod van URS Training en Coaching 

Kijk in onderstaand overzicht naar het huidige trainingsaanbod van URS of inschrijven is tevens mogelijk

via de OFED.  https://ofed.go.springest.nl/zoeken

 
49802069448_5279e3d2b5_o.jpg

URS ACADEMY

URS Academy App en Persoonlijke trainingen

Laatste nieuws over onze trainingen