top of page

MENU

Onze onderscheidende diensten en services!

Door onze focus en executie zijn we in staat de gewenste oplossing efficiënt en snel te leveren!

URS verzorgt dagelijks vanaf 2017 alle hoofdkantoor-functies voor alle Phone House winkels en diverse onafhankelijke (Telecom) retailers in Nederland. Doordat de mensen van URS niet alleen beschikken over alle noodzakelijke expertises, maar URS ook beschikt over de meest moderne relevante technologische systemen, zijn we niet alleen in staat alle informatie voorzieningen (CMS, Aansluit-systemen, Kassa, Narrow Casting e.d.) realtime aan te bieden, maar ook alle aansluitende disciplines te verzorgen. 

Wat we allemaal voor u kunnen betekenen!

01

Formule Beheer

Wij ontwikkelen graag voor de dag van morgen!

Van winkeluitstraling tot strategische partnerships met netwerken, hardware-leveranciers en distributeurs, URS verzorgt en bewaakt sinds 2017 de Phone House Formule en heeft daarnaast een eigen Telecomlabel en Duurzaamheid concept. Als ondernemer wil je volledige zeggenschap over je producten en diensten. Bij URS zorgen we dat jouw winkel over het juiste assortiment beschikt. 

We slaan de handen ineen met partners die een toegevoegde waarde kunnen leveren aan jouw onderneming en maken scherpe prijsafspraken voor optimaal rendement. 

02

Business intelligence

Wij zijn sterk klant- en datagedreven

Iedere retailer is afhankelijk van data. Op het gebied van Marketing, interne processen en verkoopresultaten kun je niet zonder data. 

Bij URS zorgen we ervoor dat de juiste data op een overzichtelijke manier voor je bruikbaar is. Vervolgens gebruiken we de data om beslissingen te onderbouwen in o.a. marketingcampagnes of voor het verder uitbouwen van je assortiment. 

Daarnaast analyseren we de data voor het kunnen nemen van strategische beslissingen. 

03

Marketing & Communicatie

Om ervoor te zorgen dat de juiste boodschap op het juiste moment bij de juiste persoon terecht komt, maken we binnen URS gebruik van marketing-automation. Alles begint en eindigt met data. Zo ga je van hagel naar Bulls Eye.

Binnen URS verzorgen we campagnes om nieuwe doelgroepen aan te boren, maar ook om je bestaande doelgroep optimaal te benutten.

Inherent aan de telecom is de waarde van je bestaande klantgroepen en de relatief lagere frequentie van conversiemogelijkheden in de customer journey. Juist daarom is het belangrijk om de juiste snaar te raken

04

Financial Services

Volledige transparante inzichtelijkheid tot in detail.

Als onafhankelijke ondernemer in de telecomsector wil je niet omkijken naar facturen, creditnota's en wil je enkel bezig zijn met het maximaliseren van je inkomsten en kwaliteit van je dienstverlening. 

Om je maximaal te ontzorgen bieden we bij Unified Retail Services de snelste afhandeling en uitbetaling in de branche. We vechten voor de inkomsten waar jij recht op hebt, in een volledig transparant model. 

Door onze ruime ervaring met financiële dienstverlening kun je er zeker van zijn dat iedere cent in de juiste handen terecht komt. 

05

Buying & Merchandising

Hoe effectief zijn je producten en diensten? 

Beschik je wel over het juiste assortiment? Is het assortiment voldoende afgestemd op je belangrijkste klantgroep en ontwikkel je voldoende om nieuwe klantgroepen aan te spreken? 

URS gelooft in een nauwe samenwerking tussen commerciële inkoopkracht en enigszins cijfermatige planning van het assortiment. Afstemming van rollen en verantwoordelijkheden tussen inkoop (buying) merchandising en supply chain, zorgen voor de juiste artikelen in de juiste hoeveelheden tegen de juiste prijs. 

06

Sales & Services

Jouw vraag is onze zorg!

Onze partners vertrouwen op onze diensten en bijbehorende service verlening.We helpen je graag met vragen over klanten, systemen, processen, informatie en dergelijke. 

We kijken naar de beste oplossing voor jouw onderneming, maar natuurlijk verliezen we daarbij de klant niet uit het oog. Op basis van inzichten in verkoopresultaten en klanttevredenheid kunnen we onze dienstverlening continue optimaliseren. 

07

Informatie Technologie

Wij investeren in mensen, klanten en technologie

Doordat we jarenlang hebben geïnvesteerd in o.a. de additionele waarde van technologie, zijn we in staat onze klanten talloze tools realtime aan te bieden. Naast CMS systemen, beschikken we over een eigen informatie platform, kassa oplossingen en voor de telecom uitgekiende aansluit systemen van telecomabonnementen, verzekeringen en additionele diensten en producten.

08

Business Development

Is je formule nog actueel?

Binnen URS houden we ons binnen dit vakgebied bezig met activiteiten welke als doel hebben om continue nieuwe zakelijke kansen te creëren voor je organisatie. Dit met de taken- en verantwoordelijkheden van het ontwikkelen van de zakelijke kant van een organisatie zoals het identificeren van nieuwe afzetmarkten, partnerships, manieren om deze nieuwe markten te bereiken, producten of diensten te ontwikkelen, om beter in te spelen op de behoefte van je bestaande- en mogelijk nieuwe klanten. 

09

Training & Sales Support

Kennis is de bakermat van succes!

Onmiskenbaar kunnen we stellen dat de medewerkers de belangrijkste asset zijn van je organisatie. Niet zozeer een prachtige en uitgekiende formule, evenals een breed assortiment producten en diensten bepalen het succes, maar juist hier moet de meerwaarde en essentie gezocht worden bij de medewerkers. Het personeel in de winkels (of offline sturend) zijn de belangrijkste added value. 

Niet geheel onlogisch dat we graag investeren in de kennis van alle medewerkers, waarbij we mogelijkheden bieden als persoonlijke trainingen, maar ook tal van E-learnings welke worden beheerd en ontwikkelt binnen de URS Academy. 

10

Interim Management

Binnen URS beschikken we over diverse specialisten die een ruime ervaring hebben met het vervullen van tijdelijke specifieke opdrachten binnen diverse disciplines. 

Indien u tijdelijk niet beschikt over eigen mogelijkheden binnen uw organisatie, of ontbreekt specifieke expertise, dan kan URS mogelijk de helpende hand bieden. Voor dit onderdeel kunt u specifiek contact opnemen met Jean Paul Verhaaren (jp.verhaaren@ursua.nl) die graag samen met u wil kijken naar de mogelijkheden om u snel en adequaat van dienst te zijn. 

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor onze URS Newsletter

bottom of page